czwartek, 13 lutego 2014

Walczymy o (sexi) tyłek! :D


Walczymy o sexi tyłek! :D


Wiadomo, że motywacja jest meeega ważna, a wsparcie grupy i rywalizacja bardzo się do niej przyczyniają ;)

Więc, dziewczyny! 
Zaczynam od poniedziałku, 17.02 i przez miesiąc - squaty, wall sity i planki ;)


KTO PODEJMUJE WYZWANIE? :D

a na koniec dzielimy się wrażeniami i postępami :)
zapraszajcie koleżanki!
im nas więcej tym silniejsze jesteśmy!


Już czas - zawalcz o najlepszą wersję siebie!!!

The-30-Day-Squat-Challenge-Workout-Program
wall sit challenge
wyzwanie-plank


dołącz do WYDARZENIA  na fejsbuku!

Motywujmy się nawzajem!



10 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki:) Ja walczę z Natalią Gacką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! ;) U mnie na tyłek trening wygląda nieco inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak, moja dziewczyna wykonuje te ćwiczenia jest na 20 dniu, a efekt jest naprawdę dobry. Więc jak najbardziej polecam robić ten zestaw ćwiczeń. Zapraszam, też na mojego bloga o odchudzaniu, ćwiczeniach i motywacji do sportu.

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki :) tyłek to akurat mam (powiem nieskromnie:)) fajny - regularne ćwiczenia robią swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez regularnie cwicze i robie po pareset squatow dziennie ale lepiej zawsze moze byc :D

      Usuń
  5. To ja się przyłączam! :D
    Powodzenia. ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz zaczęły mi się ferie więc poświęcę czas na bardziej czasochłonne ćwiczenia, ale po powrocie do szkoły pewnie i ja dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm może do treningu dołączę squaty... :)

    Zapraszam www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...