wtorek, 11 czerwca 2013

czy woda może szkodzić?



ostatnio moje życie obfituje w mega dziwne
wydarzenia.
Czasem myślę, że po prostu śnię :D


generalnie dużo się dzieje !
i sporo zmian w moim życiu :)


- "Kogut w rosole" w Teatrze STU zaliczony - genialny spektakl ! :D
- "Kac Vegas III" - waaarto ! :D śmiechu po pachy :D
- multum nowych znajomości !
- powróciłam do blondu na czuprywnie <3
- trening funkcjonalny mnie wciąga coraz baaardziej !
- wesele już za mną - było bosko ! :)
- absolutorium już za mną...
- studia zakończone..
- KONIEC !
i co dalej?
tego nie wiem,
ale prawdopodobnie już nie dietetyka :)
mierzę wyżej ! :D
- a, no i praca, pokochałam hostel całą duszą ! :D
lepszej nie mogłabym sobie wymarzyć :)
- aaaa, lecę za tydzień do Londynu :)
(moją pasją są podróże,
szczególnie te które sama organizuję,
bo uwielbiam wszystko planować,
obmyślać czasowo, pieniężnie i taktycznie !
no i zwiedzać:))
więc uderzam na Londyn po egzaminie licencjackim :D





trochę zdjęciami Was pozamęczam :D



wpierw weselnie,
czyli Łódź :)






od czasu do czasu to i nawet smalec można
sobie wszamać :D

wschód słońca w Andrespolu <3



mrożony jogurt ! <3
czyli zdrowa alternatywa dla lodów :)


prezent od SeeKraków za pierwszą
sprzedaną wycieczkę w naszym nowym hostelu :D
bilet wykorzystany na `Kac Vegas` :D

z najlepszymi dietetyczkami ever ! ;***


i poabsolutoryjny obiad z rodzicami -
tradycyjnie placki ziemniaczane z gulaszem
w Balatonie <3 !



koszula za jakieś grosze,
tylko guziki przeszyć a jest jak nóweczka ! :D
ćwiekowe złote guziczki ! <3




a na koniec coś dietetycznego w końcu :)
czyli...
`Czy nadmierne picie wody może powodować rozciągnięcie żołądka?

 I co wgl takie fajnego w tej wodzie?

Odpowiadam na Wasze pytania :)`










a jak u Was ten ostatni deszczowy tydzień? :>
poddajecie się pogodzie czy dzielnie walczycie? :D
i jak sesja?





aaaa, ja niby wakacje,
a czasu nie mam NA NIIIIC !!!
:)








11 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądałaś:)

    A i temat fajnie że poruszyłaś:) Ja właśnie piszę post na temat wody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weselna sukienka czaderska.

    Blond na włosach na lato to wspaniały wybór, sama mam :). Solidarność blondynek! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę jechać do Londynu. Marzę o tym! Napisz coś, gdzie będziesz mieszkać, ponieważ chciałabym jechać sama, na własną rękę, bez biura podróży, bo to wiadomo,że drożej, a boję się o hotel/hostel. Nie wiem, jak,gdzie szukać, żeby dobrze i bezpiecznie trafić.
    Gratuluję obrony!:). Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jadę sama :D aczkolwiek na miejscu mam grono przyjaciół, którzy zaoferowali mi się jako przewodnicy :D
      co do zwiedzania to ceny wstępu wszędzie są mega drogie jak na polskie zarobki ;/ ale ja np London Eye nie odpuszczę ! :D (a przejazd kosztuje +/- 135 zł ;/) więc kasowo London tak czy siak wychodzi dość drogo ;/
      co do noclegu to ja, solidarnie z miejscem pracy, nocuję w hostelu :) wystarczy poszukać na jakimś portalu - moim najulubieńszym jest hostelbookers.com, więc tam szukałam - z racji tego, że zależało mi na niskiej cenie i dobrej lokalizacji to wybrałam Journeys London Bridge Hostel. Wydaje się spoko ;) i opinie też ma niczego sobie (warto na nie zwracać uwagę:)).

      Niestety cały koszt pochłania samolot no i oczywiście dojazd w GB z lotniska do Londynu, bo w obie strony też się już robi 100 zł ;/

      jak co to dawaj znać - służę pomocą, bo uwielbiam organizować różne wypady, szperać, szukać itp :D

      Usuń
    2. Suuuuper! Dziękuję Ci bardzo!:).

      Usuń
  5. Fajnie, że szykuje Ci się wyjazd do Londynu! W blondzie prezentujesz się świetnie, a te jedzonka wyglądają przesmacznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj piękny blondzik, witam w gronie blondynek :) I zazdroszczę wyjazdu do Londynu, ja już byłam i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że ja też tak będę to wspominać :D
      can`t wait ! :d

      Usuń
  7. Gratuluje ukończenia studiów :) Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje:) ale mi się u Ciebie podoba, pozytywnie i aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...