czwartek, 30 maja 2013

ciuchowe staffy :)



 Hej Hej :)
kolejny mniej sportowy post :P


postawiłam na sukienką miętową :)




łącznie z nude butami i naczyjnikiem
dałam 250 zł !!
wszystko dzięki -30% rabatowi z Facebooka :)




generalnie właśnie zakończyłam studia :)
wczoraj odbył się mój ostatni egzamin,
więc pełen luuuz i wakacje :D
no, jeszcze egzamin licencjacki,
ale to już raczej formalność :)


zastanawiam się czy nie kupić też tej drugiej sukienki,
booo.. mam niebawem absolutorium i nie mam się w co na nie ubrać.
btw.:

co się ubiera na Absolutorium?
raczej skromnie - spódnica + biała bluzka,
czy taka kiecka może być ? :D




po zdanych egzaminach udałam się znowu w turne po Galerii
i tym razem H&M mnie powalił !

pare perełek z H&M:

biała wycięta bluzka (kocham je!) 40 zł + naszyjnik 70 zł

z oczo-rękawkami


miliatrna sukienka z wycięktymi bokami - 70zł -
czekam na wyprzedaż i będzie moja ! <3

100zł, odłożona i jutro ją kupuję,
bo się zakochałam w tym tyle ! <3


spódnica, mimo, że krótka to podczas obrotu tyłka nie widać :P

jak mnie wkurzają te paskowate legginsy/spodnie
to ta sukienka jest całkiem spoko :)

flemingi <3


na żywo niestety wygląda dużo gorzej...



plus,
zapewne sporo z Was wie,
że do środy było -40% na kosmetyki do twarzy
w Rossmannie :)


krem `dotleniający` na dzień i na noc -
do tej pory nigdy nie używałam kremu do twarzy,
więc uznałam, że taka promocja to idealny czas żeby to zmienić :)

najlepszy żel ever !

masło do ust -
pachnie jak malinowa Mamba <3

żele to akurat zmieniam co zakup.

komplet maseczek do twarzy :)

i jak dla mnie najlepszy puder ever -
transparentny MaxFactor :)



a, no i zaczełam się bawić w przeróbki odzieży :)
i tak sobie stiuningowałam wygraną koszulkę z FitWithMe :)
na fitness będzie ideal <3


przed

po

ja jestem zadowolona :D
ok, moje gacie z piżamy pacują idealnie :P



i na koniec...
moje marzenie od roku,
na które zbierałam i zbierałam,
no i cała wypłata poszła !
ale jestem meeeeeega zadowolona ! <3
ach, jest cudowny :D

Samsung Galaxy S3 !

edycja limitowana !
biały z kwiatuszkami z tyłu <3
zamiast się uczyć na egzaminy to go ogarniałam całą noc :D
aaaa, wreszcie mam SmartPhona ! :D:D:D 






no to co ubrać na to ABSOLUTORIUM? :>




a, zrobiłam dziś całkowity pomiar na Tanicie :)
nooo, podoba mi się to co zobaczyłam :D
do wakacji będzie już perfekto <3









20 komentarzy:

  1. wygladasz bardzo ladnie w tej sukience! :)
    ja też szukam jakiejs sukienki na wesele, ale to dopiero w sierpniu wiec jeszcze troszke czasu mam :) a Ty kiedy się wybierasz? :)

    p.s. kiedy bedzie cos nowego w formie filmiku i porad dietetycznych itd.?

    pozdrawiam,
    stała czytelniczka, która zagląda tu od dłuzszego czasu, a bloga znalazlam przez przypadek :) ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wesele już za tydzień :D a raczej od kolegi i ja idę jako osoba towarzysząca :D
      co do filmików to, kurcze, zepsuło się połączenie bloggera z youtubem i z tego co wyśledzam na forum - jest to problem ogólnoświatowy, którego jakoś nie mogą rozwiązać od miesiąca ;/
      ale filmiki są nagrywane i wrzucane na fejsbuka (zapraszam:))

      poza tym niebawem będę przenosić się na własną domenę i mam nadzieję, że tam wszystko będzie działać bez zarzutu :)

      Usuń
    2. U mnie filmy z YouTube wstawiają się normalnie :> Może robiłaś to wcześniej jakimś innym sposobem, ale spróbuj pod filmem klinkąć na "udostępnij" -> "umieść" i skopiuj kod z ramki. Musi działać ;)

      Usuń
  2. O dziewczyno! Masz genialną figurę, noś jak najwięcej takich sukienek i koszulek, bo wyglądasz mega kobieca i zniewalająco. Pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza koszulka i ta z flamingami - boskie! :) Wszystko z H&Mu?
    Masełko malinowe znam i mam od dawna. Uwielbiam je za ten obłędny zapach!
    A telefonu mega zazdroszczę, jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór sukienki,byłam właśnie za nią:) Cudowna:)

    A co do reszty zakupów jestem zszokowana super wyborem:) Jak ja bym poszalałam na takich zakupach:D Marzenie:D

    A co do telefonu,brak słów:)

    Gratulację za zaliczone egzaminy:)

    p.s. kupuj tą drugą sukienkę,będzie jak znalazł.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz co takiego robisz, że masz tak fantastyczne nogi? :) Ja ze swoimi mam cały czas problem niestety, a marzę, żeby wyglądały tak jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka w paski jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej jak bym tylko mogła to bym upiekła te ciasteczka i wysłała do K-owa:) Powiedz ile kosztowała ta koszulka z h&m z odciętym bokiem?Sukienka super!Ja na absolutorium byłam ubrana w żakiet czarny i spódnicę czarną oraz białą bluzkę, ale to nie miało znaczenia,bo mieliśmy togi na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wybór z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z promocji w Rossmannie również skorzystałam :)
    a H&M ostatnio mnie pozytywnie zaskakuje i dość często tam zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmyyy mam masełko nivea i jest meega;p;p

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest boska! z chęcią bym kupiła sobie taką samą!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię do mojego spisu blogów o odchudzaniu :)
    www.spis-blogow-odchudzanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętasz po ile była ta spódniczka we wzory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że coś około 40 zł :)
      ale niebawem będę wyprzedaże, więc będzie jeszcze tańsza ;)

      Usuń
  14. świetne zakupy:) mnie też ogólnie pasiaki wkurzają, ale ta sukienka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...