niedziela, 24 sierpnia 2014

Dietetyczne ciasteczka owsiane cookies.




Mój sposób na niedzielne deszczowe poranki :)

OWSIANE CIASTECZKA homemade <3

Składniki:
  • 1,5 szklanki płatków owsianych
  • 1/2 szklanki mąki pełnoziarnistej
  • różnorodne orzechy/bakalie (u mnie orzechy włoskie, słonecznik, pestki dyni, morwa biała, suszone morele i daktyle, czekolada, migdały, zmielone siemię lniane)
  • 1 łyżka masła orzechowego
  • 2 łyżki miodu (ja mam bardziej orzechy w miodzie)
  • 3 jajka
  • 1 łyżka oleju lnianego
  • garść MMS`ów

MMS`y mielimy na proszek
i mieszamy z płatkami owsianymi oraz mąką

IMG_3062

w osobnym naczyniu łączymy
jajka, olej i miód

IMG_3065

miksujemy,
dodajemy masło orzechowe i
ponownie miksujemy

IMG_3066

przygotowujemy bakalie i orzechy

IMG_3067

wszystko razem łączymy w dużej misce
i mieszamy aż wszystkie składniki ładnie się połączą

IMG_3069


IMG_3070

nakładamy na blaszkę
i pieczemy w piekarniku
przez 15 min. w temp. 150 st.


IMG_3072


IMG_3077

i gotowe :)

IMG_3083

IMG_3091

IMG_3103



SMACZNE,
ZDROWE
I POŻYWNE :)

7 komentarzy:

  1. Jutro zrobię :) mam pytanie ile czasu takie ciastka można przechowywać w pojemniku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają na mega zdrowe, właśnie tyle razy o nich czytałam, a jakoś ich nie zrobiłam, muszę je zrobić, jutro jadę na zakupy, więc kupię składniki i też będę się delektować tymi pysznościami. :)

    http://idzpocwiczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie! Ciasteczka i przepisy rewelka;-)!!!
    Moje klimaty;-))
    Masz świetnego bloga;-)).

    Lubisz treningi plenerowe?
    Wpadnij do mnie;-).
    Mam teraz akcję domówek na zmianę z plenerówkami. Wszystko na TRX, kółkach gimnastycznych , z sandbag i wykorzystaniem terenu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam muszą być pyszne ja za to uwielbiam domowe ciasteczka owsiane z kokosem :)

    Zapraszam do mnie na przepis na fit czekoladowe muffinki bez cukru:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...