piątek, 14 czerwca 2013

Giewont`owo :D



dziś nad wyraz aktywnie ! :D
zapragnęłam świeżego powietrza,
górskiego zapachu,
oderwania,
chwili do namysłu...
i uciekałam na Giewont :D


Zakopane PKS ->
Kuźnice ->
Kalatówki->
Hala Kondratowa ->
Giewont ->
Dolina Strążyska ->
Droga pod Reglami :)


i prawie pół kilo tłuszczyku nie moje !



endomondo posłużyło :)










love extreme ! <3

panorama na Zakopane :)


Giewont :)




po dość napiętym okresie wreszcie jakieś zdrowe zakupy zrobione i oto efekt:

mix sałat, szpinak, kasza jaglana, pomidor, kiełki rzodkiewki, pierś z kurczaka gotowana na parze w curry, kminek, słonecznik, płatki owsiane w sosie jogurtowym ze słodką papryką, polane oliwą z oliwek.
mmmmmmniam





i krótki filmik z Tatr :)






wiem, wiem,
zwariowałam,
oszalałam,
jestem niepoważna,
itp.,
ale lecę do tego London!
Żyje się raz ! o ! :D

już nie mogę się doczekać :D
tym bardziej,
że będę mieć najwspanialszych pod słońcem przewodników!
aaaaa.
już chcę tam być ! :D








11 komentarzy:

  1. Przepiękne widoki:) Z chęcią bym tam zawędrowała:)


    Lecisz do Londynu? na wycieczkę?

    Uwielbiam Londyn,koniecznie zdaj relację z wyprawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz Ty! Najpierw Londyn (o który Cię pytałam), a teraz góry!!! Uwielbiam!!!<3. Chcę zdać licencjat, dostać się na studia magisterskie i wyjechać! Odpocząć, zrelaksować się! :). Miłego dnia!:). PS Ale jesteeś sympatyczną osóbką!:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Zakopcu kilka dni temu, i też robiłam tak wspaniałe trasy, ale na Giewont nie dotarłam bo moja kompanka nie dałaby rady :( A Tobie gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa góry-kiedyś non stop jeździłam.Pojechałabym,ale mój TŻ jakoś nie lubi;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sama uderzaj ! :D
      na trasie na bank poznasz wspaniałych ludzi :D don`t worry ;)

      Usuń
  5. Chciałam ci podziękować za dzisiejszą pozytywną energię!

    Wejście na giewont, jak dla mnie wyczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh zazdroszczę, ja nigdy nie byłam na Giewoncie :( trzeba od Ciebie zgapić pomysł na weekendowy wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas się wybrać też na Giewont, ale ja mam trochę dalej, bo ze Szczecina jest nieco dalej... Generalnie fajne fotki, dużo tłuszczyku poleciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja kocham góry, dlaczego mieszkam tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie, aktywnie, pozytywnie i z nutą szaleństwa:) tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiście wygląda ta góra na wykresie :D

    I bardzo mi się podoba zdjęcie podpisane "love extreme" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...