środa, 4 września 2013

Women`s Health vol. II, wisłowy przegląd prasy :)


po powrocie z tak udanych wakacji
od razu rzuciłam się w wir treningów :D

TRXa brakowało nieziemskoooo! <3








pogotowałam też coś,
bo brakowało `normalnego` =
wydziwianego przeze mnie 
jedzonka :)
tym bardziej, że w Porto 
prawie codzienie wieczorne grille :D
(jutro znowu po-integracyjny grill
z ekipą wyjazdową :D)




Makaron pełnoziarnisty, mięso mielone wieprzowe, brokuły, pomidor, oliwki, ser twrogowy, kiełki na patelnię z oregano, chilli i ziołami prowansalskimi. Smacznego! :)
+ winko czerwone półsłodkie 



Obiadowo - obawiałam się połączenia oliwek z ananasem, ale wyszło, o dziwo, smacznie 
Tortellini, mix sałat z sałatą rzymską, ananas, oliwki, pędy bambusa, szynka z indyka (made by my dad), twaróg, kiełki na patelnię, a wszystko w sosie maślankowo-czosnkowym z papryka słodką, pieprzem i oregano. 
Haps!




i na koniec:




kolejne wydanie Women`s Health
to i kolejny autorski przegląd prasy,
opatrzony bujnymi komentarzami ;)

no, mogłabym gadać tak bez końca :P









kuuurde,
ale się cieszę,
że sami pytacie
kiedy będzie kolejny przegląd prasy! :D
aaaaa,
dzięki ! ;*









18 komentarzy:

  1. Widzę że też jesteś zwolenniczką takich ''dziwacznych'' połączeń żywieniowych:D

    Takie kombinacje są najlepsiejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaAAaaaaa, dzięki! Uwielbiam przegląd prasy twojego autorstwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, super filmik z przeglądem prasy :). Czekam z niecierpliwością na następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie piszesz, tak jak mówisz: długo, barwnie, ciekawie:) Wchodzę na Twój blog od niedawna, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, ale notki odrobinę zbyt skrótowe i "poszarpane"
    Ale filmik - bardzo ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego gadam, bo pisać nienawidzę :P
      choć często nawet moja paplanina jest chaotyczna, zdaję sobie z tego sprawę :P ale mimo wszystko cieszę się, że ktoś tego chętnie słucha ;)

      Usuń
    2. No to częściej te filmiki kręć, bo dobrze Ci idzie! :)

      Usuń
    3. Dołączam się! Nie przestawaj kręcić :)

      Usuń
  5. Oliwki z ananasem muszę wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie połączenia jak ananas + oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz kanał na youtube? podeślij link, nie wiem dlaczego nie wyświetla mi na Twoim blogu filmu :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam :)
      i oto link: http://www.youtube.com/channel/UC_DYoPD5CqzCDVec43dZtAQ

      zapraszam :)

      Usuń
  8. Ananas i oliwki..O, ja spasuję! Nie mam niestety WH :(

    Kilka pytań bez odpowiedzi, kilka pragnień i nadziei. Jak każdego obracającego się w sferze 'obsesja jedzenia'? A co ty sądzisz na ten temat? --> dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie jak zawsze kolorowo i pozytywnie :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. polaczenie oliwek z ananasem mocno mnie zaskoczylo musze wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogrom pozytywnej energii ! :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga ukazującego moją przemianę (-25kg) ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...